KONE се обедини със Salesforce, водещата световна компания за CRM, която предлага Salesforce Service Cloud Lightning и Field Service Lighting за предоставяне на по-бързо, по-интелигентно и по-персонализирано обслужване на своите клиенти по целия свят.
Споразумението, обявено от Salesforce на 30 ноември 2016 г., означава, че в бъдеще ще можем да свържем и мобилизираме цялата си работна сила за обслужване с един единствен преглед на клиента.
Като един от лидерите в индустрията за асансьори и ескалатори, поддържането на оборудването ни в изправно състояние е задължително условие в нашия бизнес. Затова помолихме Hugues Delval, старши вицепрезидент и ръководител на отдела за услуги по поддръжката на KONE, да обясни някои от подробностите зад кулисите.
ПОВИШАВАНЕ НА ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИТЕ
В: Колко голям е сервизният екип на KONE?
HD: Имаме агенти за обслужване на клиенти и диспечери, които работят в центровете ни за обслужване на клиенти, както и около 20 000 сервизни полеви техници – всички гарантират, че осигуряваме качествена поддръжка и обслужване на нашите клиенти.
В: Защо е важно днешното обявление?
HD: Споразумението разширява отношенията ни и обединява два световни лидера в областта на иновациите в полза на нашите хора и клиенти. От жизненоважно значение е обслужването ни да поддържа оборудването изправно и да осигурява най-доброто изживяване за клиентите. Днес секторът на услугите се занимава с полеви услуги, но бързо се премества към прозрачност в реално време и свързани услуги.
В: Какво ще означава това за клиентите?
HD: Винаги търсим нови начини за увеличаване на стойността, която предоставяме на нашите клиенти.
В резултат на обединяването на нашите системи в платформата Salesforce, екипите ни ще имат достъп до актуални данни за клиентите, активност на клиентите, договорни ангажименти и представяне на оборудването. Също така ще предоставим на екипите си възможности за дистанционно наблюдение в реално време и ще допринесем за по-интелигентно планиране на поддръжката, за да подобрим времето за реакция. Не на последно място, ще се опитаме да подобрим комуникацията с клиентите.
В: Защо Salesforce?
HD: Те са световният лидер в подпомагането на редица компании да подобрят обслужването, преживяването или удовлетвореността на клиентите си.
Не само това, но със Salesforce сме развълнувани от възможността да подобрим качеството, безопасността и оперативните ни резултати. Виждаме Salesforce като платформа за полево обслужване от „следващо поколение“, която ще ни позволи да останем начело на конкуренцията и да продължим да правим иновации за в бъдеще.
В заключение, Mike Milburn, генерален мениджър и старши вицепрезидент на Service Cloud, Salesforce, добавя: „Вашата марка е толкова добра, колкото услугата, която предоставяте, поради което услугата бързо се превръща в най-големия диференциатор за компаниите днес.
Със Salesforce Lightning, KONE може да свърже цялата си екосистема, за да стане по-интелигентен и да осигури по-холистично обслужване на клиентите --- от свързани устройства, през кол център, до полево обслужване.“