Salesforce помага на KONE да подобри обслужването на клиентите

SALESFORCE ПОМАГА НА KONE ДА ПОДОБРИ ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИТЕ

В днешната среда, с бързината на промяната и развитието на новите технологии, успехът ще зависи от способността за съвместна работа с партньори.

KONE се обедини със Salesforce, водещата световна компания за CRM, която предлага Salesforce Service Cloud Lightning и Field Service Lighting за предоставяне на по-бързо, по-интелигентно и по-персонализирано обслужване на своите клиенти по целия свят.

Споразумението, обявено от Salesforce на 30 ноември 2016 г., означава, че в бъдеще ще можем да свържем и мобилизираме цялата си работна сила за обслужване с един единствен преглед на клиента.

Като един от лидерите в индустрията за асансьори и ескалатори, поддържането на оборудването ни в изправно състояние е задължително условие в нашия бизнес. Затова помолихме Hugues Delval, старши вицепрезидент и ръководител на отдела за услуги по поддръжката на KONE, да обясни някои от подробностите зад кулисите.

ПОВИШАВАНЕ НА ОБСЛУЖВАНЕТО НА КЛИЕНТИТЕ

Shanghai sheds its skin
„Винаги търсим нови начини за увеличаване на стойността, която предоставяме на нашите клиенти“, казва Delval.

В: Колко голям е сервизният екип на KONE?
HD: Имаме агенти за обслужване на клиенти и диспечери, които работят в центровете ни за обслужване на клиенти, както и около 20 000 сервизни полеви техници – всички гарантират, че осигуряваме качествена поддръжка и обслужване на нашите клиенти.


В: Защо е важно днешното обявление?
HD: Споразумението разширява отношенията ни и обединява два световни лидера в областта на иновациите в полза на нашите хора и клиенти. От жизненоважно значение е обслужването ни да поддържа оборудването изправно и да осигурява най-доброто изживяване за клиентите. Днес секторът на услугите се занимава с полеви услуги, но бързо се премества към прозрачност в реално време и свързани услуги.


В: Какво ще означава това за клиентите?
HD: Винаги търсим нови начини за увеличаване на стойността, която предоставяме на нашите клиенти.
В резултат на обединяването на нашите системи в платформата Salesforce, екипите ни ще имат достъп до актуални данни за клиентите, активност на клиентите, договорни ангажименти и представяне на оборудването. Също така ще предоставим на екипите си възможности за дистанционно наблюдение в реално време и ще допринесем за по-интелигентно планиране на поддръжката, за да подобрим времето за реакция. Не на последно място, ще се опитаме да подобрим комуникацията с клиентите.


В: Защо Salesforce?
HD: Те са световният лидер в подпомагането на редица компании да подобрят обслужването, преживяването или удовлетвореността на клиентите си.
Не само това, но със Salesforce сме развълнувани от възможността да подобрим качеството, безопасността и оперативните ни резултати. Виждаме Salesforce като платформа за полево обслужване от „следващо поколение“, която ще ни позволи да останем начело на конкуренцията и да продължим да правим иновации за в бъдеще.

В заключение, Mike Milburn, генерален мениджър и старши вицепрезидент на Service Cloud, Salesforce, добавя: „Вашата марка е толкова добра, колкото услугата, която предоставяте, поради което услугата бързо се превръща в най-големия диференциатор за компаниите днес.
Със Salesforce Lightning, KONE може да свърже цялата си екосистема, за да стане по-интелигентен и да осигури по-холистично обслужване на клиентите --- от свързани устройства, през кол център, до полево обслужване.“

Споделете тази страница

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.