Как Ви обслужваме

Как Ви обслужваме

img_maintenance-hwsy-1

Персонализиран план за поддръжка на Вашия обект и оборудване

Създаваме персонализиран план за поддръжка, съобразен с Вашия обект и индивидуално оборудване. Можете да изберете от нашите три пакета за поддръжка нивото на грижа, от която се нуждаете.

img_maintenance-hwsy-2

Професионално обслужване, когато имате нужда от него

Центърът за обслужване на клиенти на KONE предоставя на Вас и Вашите крайни потребители 24-часова поддръжка при аварийни ситуации, свързани с оборудването. Свързването с център за обслужването на клиенти е лесно – просто наберете телефонен номер 080080800, който е безплатен за страната. Екипът ще изпрати заявка на дежурния сервизен техник, за да реши проблема Ви.

img_maintenance-hwsy-3

Експертна помощ от квалифицирани техници

Нашите сервизни техници са всеотдайни и висококвалифицирани специалисти, които поддържат Вашите асансьори, ескалатори и врати в изправно и безопасно състояние. Те получават всяка година над 50 часа обучение по техническа поддръжка, безопасност, обслужване на клиенти и първа помощ. Нашите техници също имат достъп до глобалната ни база от технически познания, което позволява бързо разрешаване на повечето проблеми за всички марки и видове оборудване с едно посещение.

img_maintenance-hwsy-5

Превантивна поддръжка, чрез която оборудването Ви работи по най-добрия начин

Превантивната поддръжка на KONE помага да се предотвратят проблемите още преди тяхната поява. Поддържаме Вашето оборудване според неговата употреба, възраст и други важни фактори. Персонализираният Ви план гарантира, че всички отделни компоненти и системи се обслужват в точното време и съгласно всички приложими разпоредби – независимо от марката.

Проверки на състоянието на оборудването, които Ви помагат да планирате бъдещето

За да поддържаме оборудването Ви безопасно и работещо гладко, ще Ви предложим ремонт или модернизация на базата на проверка на състоянието.

Как да изберете правилния доставчик на поддръжка

Вярваме, че най-добрият начин да започнете търсене за доставчик на поддръжка е да помислите за нуждите на Вашите потребители и оборудване, както и тези на Вашата сграда. Тази страница Ви дава няколко примера за това, какви биха могли да са тези нужди. Можете също така да видите как нашите решения Ви подпомагат.

  • Изготвяме индивидуален план за поддръжка на всички марки и видове оборудване въз основа на техническа информация и данни за използване на оборудването.

  • Чрез систематична проверка на причините за повреда успяваме непрекъснато да намаляваме неизправностите в оборудването на нашите клиенти.

  • Нашият екип за обслужване на клиенти работи 24/7/365 и отговаря на обаждането Ви за 20 секунди или по-малко.

  • В случай на засядане ще бъдем на място до 60 минути.

  • С най-често използваните резервни части, превозвани в нашите микробуси, и 24-часова доставка на части, можем да поправим повечето проблеми за едно посещение.

  • Нашите техници получават над 50 часа обучение годишно и са подготвени за всички марки оборудване.

  • Благодарение на нашата превантивна поддръжка, оборудването, което поддържаме, е на разположение на 99,9% от времето.

  • Услугите ни за поддръжка отговарят на всички местни разпоредби за безопасност и законови изисквания.

  • Нашите техници получават обучение за различни марки оборудване и имаме резервни части и за други марки.

ИЗПРОБВАЙТЕ НАШИТЕ УСЛУГИ И НЕКА ВИ НАПРАВИМ ОФЕРТА БЕЗ АНГАЖИРАНЕ

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.