WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

We couldn't determinde a local website for you

Go to your suggested website

Back to top

Персонализиран план за поддръжка на Вашия обект и оборудване

Създаваме персонализиран план за поддръжка, съобразен с Вашия обект и индивидуално оборудване. Можете да изберете от нашите три пакета за поддръжка нивото на грижа, от която се нуждаете.

Професионално обслужване, когато имате нужда от него

Центърът за обслужване на клиенти на KONE предоставя на Вас и Вашите крайни потребители 24-часова поддръжка при аварийни ситуации, свързани с оборудването. Свързването с център за обслужването на клиенти е лесно – просто наберете телефонен номер 080080800, който е безплатен за страната. Екипът ще изпрати заявка на дежурния сервизен техник, за да реши проблема Ви.

Експертна помощ от квалифицирани техници

Нашите сервизни техници са всеотдайни и висококвалифицирани специалисти, които поддържат Вашите асансьори, ескалатори и врати в изправно и безопасно състояние. Те получават всяка година над 50 часа обучение по техническа поддръжка, безопасност, обслужване на клиенти и първа помощ. Нашите техници също имат достъп до глобалната ни база от технически познания, което позволява бързо разрешаване на повечето проблеми за всички марки и видове оборудване с едно посещение.

Превантивна поддръжка, чрез която оборудването Ви работи по най-добрия начин

Превантивната поддръжка на KONE помага да се предотвратят проблемите още преди тяхната поява. Поддържаме Вашето оборудване според неговата употреба, възраст и други важни фактори. Персонализираният Ви план гарантира, че всички отделни компоненти и системи се обслужват в точното време и съгласно всички приложими разпоредби – независимо от марката.

Проверки на състоянието на оборудването, които Ви помагат да планирате бъдещето

За да поддържаме оборудването Ви безопасно и работещо гладко, ще Ви предложим ремонт или модернизация на базата на проверка на състоянието.

Как да изберете правилния доставчик на поддръжка

Вярваме, че най-добрият начин да започнете търсене за доставчик на поддръжка е да помислите за нуждите на Вашите потребители и оборудване, както и тези на Вашата сграда. Тази страница Ви дава няколко примера за това, какви биха могли да са тези нужди. Можете също така да видите как нашите решения Ви подпомагат.

  • Изготвяме индивидуален план за поддръжка на всички марки и видове оборудване въз основа на техническа информация и данни за използване на оборудването.

  • Чрез систематична проверка на причините за повреда успяваме непрекъснато да намаляваме неизправностите в оборудването на нашите клиенти.

  • Нашият екип за обслужване на клиенти работи 24/7/365 и отговаря на обаждането Ви за 20 секунди или по-малко.

  • В случай на засядане ще бъдем на място до 60 минути.

  • С най-често използваните резервни части, превозвани в нашите микробуси, и 24-часова доставка на части, можем да поправим повечето проблеми за едно посещение.

  • Нашите техници получават над 50 часа обучение годишно и са подготвени за всички марки оборудване.

  • Благодарение на нашата превантивна поддръжка, оборудването, което поддържаме, е на разположение на 99,9% от времето.

  • Услугите ни за поддръжка отговарят на всички местни разпоредби за безопасност и законови изисквания.

  • Нашите техници получават обучение за различни марки оборудване и имаме резервни части и за други марки.

ИЗПРОБВАЙТЕ НАШИТЕ УСЛУГИ И НЕКА ВИ НАПРАВИМ ОФЕРТА БЕЗ АНГАЖИРАНЕ