Пакети за поддръжка

KONE Care™ Standard

img_maintenance-packages-1

KONE Care Standard е идеалното решение, когато Вашите най-важни приоритети са безпроблемното функциониране на оборудването и пълното спазване на изискванията за безопасност и разпоредбите.

  • Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
  • Модулно Базирана поддръжка
  • Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
  • Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
  • Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
  • Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)

KONE Care™ Plus

img_maintenance-packages-2

KONE Care™ Plus е идеалното решение, когато Вашите приоритети са ясната представа за състоянието на оборудването и предвидимостта или ако сте отговорни за оборудване на различни места.

  • Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
  • Модулно Базирана поддръжка
  • Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
  • Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
  • Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
  • Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)
  • Безплатна доставка и монтаж на бързоизносващи се резервни части (по приложен списък)

KONE Care™ Premium

img_maintenance-packages-3

KONE Care™ Premium е идеалното решение, когато непрекъснатият пътникопоток и надеждността на оборудването са от решаващо значение за Вашия бизнес.

  • Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
  • Модулно Базирана поддръжка
  • Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
  • Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
  • Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
  • Реакция за отстраняване на повреда до 2 часа ( включително събота и неделя)
  • Всички необходими резервни части и консумативи, и труда по замяната им за експлоатация за определен срок в зависимост от договорa

МОЖЕМ ЛИ ДА ВИ ПОМОГНЕМ ДА ИЗБЕРЕТЕ НАЙ-ДОБРИЯ ПАКЕТ ЗА ВАС?

Сравнете нашите пакети за поддръжка

Сравнение на пакетите за поддръжка*
KONE Care™ Standard
KONE Care™ Plus
KONE Care™ Premium
Налично за
KONE Превантивна поддръжка (Modular Based Maintenance™)



Асансьор | ескалатори
KONE Център за грижа на клиента



Асансьор | ескалатори
Изваждане на заседнали хора


Асансьор
Резервни части включени в цената на месечния абонамент

Частично
Пълно
Асансьор | ескалатори
Подобренo време за реакция на аварийното обслужване



Асансьор | ескалатори

ИЗПРОБВАЙТЕ НАШИТЕ УСЛУГИ И НЕКА ВИ НАПРАВИМ ОФЕРТА

Инструменти и файлове за изтегляне

Още инструменти и файлове за изтегляне

Свързани теми

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.

WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website