Предлагаме широк набор от услуги, за да осигурим точно необходимото ниво на грижа, независимо дали имате нужда от поддръжка за сграда с два асансьора, или сложна среда като летище или търговски център. Ние ще приспособим Вашия план за поддръжка да отговаря уникално на обекта и оборудването Ви, независимо от марката или модела.
Пакети за поддръжка
KONE Care™ Standard
KONE Care Standard е идеалното решение, когато Вашите най-важни приоритети са безпроблемното функциониране на оборудването и пълното спазване на изискванията за безопасност и разпоредбите.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)
KONE Care™ Plus
KONE Care™ Plus е идеалното решение, когато Вашите приоритети са ясната представа за състоянието на оборудването и предвидимостта или ако сте отговорни за оборудване на различни места.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)
Безплатна доставка и монтаж на бързоизносващи се резервни части (по приложен списък)
KONE Care™ Premium
KONE Care™ Premium е идеалното решение, когато непрекъснатият пътникопоток и надеждността на оборудването са от решаващо значение за Вашия бизнес.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 2 часа ( включително събота и неделя)
Всички необходими резервни части и консумативи, и труда по замяната им за експлоатация за определен срок в зависимост от договорa
МОЖЕМ ЛИ ДА ВИ ПОМОГНЕМ ДА ИЗБЕРЕТЕ НАЙ-ДОБРИЯ ПАКЕТ ЗА ВАС?
Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?