Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.
Предлагаме широк набор от услуги, за да осигурим точно необходимото ниво на грижа, независимо дали имате нужда от поддръжка за сграда с два асансьора, или сложна среда като летище или търговски център. Ние ще приспособим Вашия план за поддръжка да отговаря уникално на обекта и оборудването Ви, независимо от марката или модела.
Пакети за поддръжка
KONE Care™ Standard
KONE Care Standard е идеалното решение, когато Вашите най-важни приоритети са безпроблемното функциониране на оборудването и пълното спазване на изискванията за безопасност и разпоредбите.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)
KONE Care™ Plus
KONE Care™ Plus е идеалното решение, когато Вашите приоритети са ясната представа за състоянието на оборудването и предвидимостта или ако сте отговорни за оборудване на различни места.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 4 часа ( включително събота и неделя)
Безплатна доставка и монтаж на бързоизносващи се резервни части (по приложен списък)
KONE Care™ Premium
KONE Care™ Premium е идеалното решение, когато непрекъснатият пътникопоток и надеждността на оборудването са от решаващо значение за Вашия бизнес.
Включва превантивна поддръжка, за да поддържа всичко в добро работно състояние в съотвествие с Наредба за Безопасна Експлоатация и Технически Надзор на Асансьорите
Модулно Базирана поддръжка
Връзка с професионален "Кол Център" на КОНЕ - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата, 365 дни в годината - за срока на договора
Безплатно приемане на обажданията от клиенти за цялата страна на авариен тел. 080080800
Реакция за освобождаване на заседнали пътници до 1 час
Реакция за отстраняване на повреда до 2 часа ( включително събота и неделя)
Всички необходими резервни части и консумативи, и труда по замяната им за експлоатация за определен срок в зависимост от договорa
МОЖЕМ ЛИ ДА ВИ ПОМОГНЕМ ДА ИЗБЕРЕТЕ НАЙ-ДОБРИЯ ПАКЕТ ЗА ВАС?