WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.

Back to top

РЯЗКА ПРОМЯНА С ДИГИТАЛИЗАЦИЯ

Дигитализацията и свързаните с нея решения променят автомобилната индустрия и има удивителни прилики с индустрията за асансьори и ескалатори.

В челните редици на иновациите, автомобилната индустрия даде възход на първите мащабни монтажни заводи, а ефективните принципи с корени в Япония намалиха разходите и повишиха ефективността, качеството и надеждността.

Но сега цифровизацията представлява голямо предизвикателство за индустрията. Тенденции като възхода на мобилната свързаност, данните и машинното обучение, 3D печата, облачното изчисление, приложните програмни интерфейси (API) и споделящата икономика разбиха традиционните бариери за навлизане и ускориха скоростта на промените.

Имената като Tesla, Uber и дори Google са водещи в дигиталната трансформация на автомобилната индустрия. Колко бързо традиционните играчи ще се приспособят към тези промени, ще диктува тяхната роля в бъдещето на автомобилната индустрия.

ИНДУСТРИЯ В ПРЕХОД

„Електрическите коли, свързаността и автоматизацията представляват радикална трансформация на индустрията. Преди това научноизследователската и развойна дейност на автомобилните производители бе фокусирана върху машиностроенето, но днес тя изисква мултидисциплинарен подход, включващ химия, електроника, телекомуникации, компютърни науки и дори психология“, казва професор Пол Дженингс от WMG (по-рано Warwick Manufacturing Group) в Университета Уоруик.

„Този мултидисциплинарен подход е от съществено значение, тъй като никой не знае дали Apple, Google и Microsoft ще бъдат сътрудници, или конкуренти“, добавя Дженингс.

Според Frost & Sullivan 70% от новите продажби на автомобили вероятно ще бъдат генерирани по цифров път, а според оценка на Gartner ще има около четвърт милиард свързани автомобили до 2020 г.

През 2015 г. изложението за потребителска електроника (CES) показа поглед към бъдещето. Там свързаните автомобили доминираха. Nvidia представи новия си процесор Tegra X1, специално разработен за таблети и табла за автомобили, AT&T и Samsung обявиха изследователско партньорство, фокусирано върху свързания автомобил, докато Volvo Cars представи визия, при която свързани автомобили и велосипедисти могат да бъдат предупредени за опасни близки срещи.

АДАПТИРАНЕ КЪМ ДИГИТАЛЕН СВЯТ

Shifting gears with digitalization, Car frame
РЯЗКА ПРОМЯНА ОТ ХАРДУЕР КЪМ СОФТУЕР

Volvo е пионер в областта на свързаната безопасност – термин, който използват, за да демонстрират своята традиция за безопасност в ерата на свързаната кола.

„Със сензори нашите автомобили имат възможност да откриват потенциално опасни ситуации, например, ако има опасност от хлъзгане по определени участъци от пътя“, казва Йонас Рьонквист, директор „Бизнес развитие и стратегия за потребителски ИТ услуги“ във Volvo Cars. „Скоро ще могат да споделят тази информация в реално време, чрез облака, с други автомобили и по този начин ще допринесат за по-безопасна среда за шофиране“, добавя той.

ГОЛЕМИ ДАННИ ВЪВ ВЕРИГАТА НА СТОЙНОСТТА

Група IoT технологии, известни още като „Индустриален интернет“, има за цел да промени начина на работа за цялата верига на доставки – от производителите на оригинално оборудване (OEM) до операциите на фабриката.

Анализ на големите данни трябва да помогне на брандовете и производителите на оригинално оборудване да разберат океаните от налични данни, за да подобрят производителността, оптимизирането на логистиката, прогнозните услуги и гаранционната информация.

СЕГА Е ВРЕМЕТО ЗА СТРАТЕГИЯ

Shifting gears with digitalization, Car frame

Но дигитализацията не е тенденция, засягаща само автомобилната индустрия. Тя започва да се отразява като цяло на пътуването по няколко начина. Например, мрежите за обществен транспорт въвеждат нови решения за издаване на билети и таксуване и GPS проследяване в реално време с цел повишаване на ефективността. Това означава, че промените в индустрията за асансьори и ескалатори също са неизбежни. Като подсказка от автомобилната индустрия, адаптирането на цифрови решения, които правят пътуването по-гладко за всеки, ще бъде реалност в бъдеще.

Споделете тази страница