WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Бисквитки

Ние използваме бисквитки, за да оптимизираме функционалността на сайта и да ви предоставим възможно най-доброто преживяване, докато разглеждате нашия сайт. Ако сте съгласни с това и приемате всички бисквитки, щракнете върху бутона „Приемам“. Можете също да прегледате нашата декларация за поверителност.

Back to top

ДЕКОДИРАНЕ НА СВЪРЗАНИЯ СВЯТ

Нарастващото количество данни, събрани от сензори, вградени в асансьори, сгради, коли и дори уреди в домовете ни, се очаква да промени начина, по който живеем в бързо урбанизиращите се градове. За да разбере това море от данни, KONE си партнира с IBM.

Понастоящем около 29 милиарда устройства и сензори са вградени в ежедневни предмети от автомобили до сгради и мостове. Домакински артикули като тостери и хладилници, дрехи и дори части от тялото ни са свързани с интернет.

Нуждата да се управляват, разбират и анализират постоянни потоци от данни е движещата сила зад събирането на два лидера в индустрията за създаване и подобряване на услугите за клиенти и крайни потребители на KONE.

KONE ще използва IoT и облачните платформи за разработка на IBM за събиране на данни от различни сензори и системи, свързани с асансьорите, ескалаторите, вратите и въртящите врати на KONE, ползвани от около един милиард души всеки ден.

Платформата Watson на IBM използва естествена езикова обработка и машинно обучение, за да разкрие прозрения от големите количества неструктурирани данни. Тя стана световноизвестна през 2011 г., когато успешно се състезава срещу човешки състезатели в играта за общи познания „Jeopardy“. Анти Коскелин, главен информационен директор в KONE обяснява защо платформата е избрана:

„Използвайки платформата Watson IOT, можем драстично да подобрим надеждността, непрекъснатата работа на асансьорите и ескалаторите и да създадем по-добро изживяване, да съкратим времето за пътуване и да подобрим човекопотока в големите градове. Разликата при нас ще дойде от това как най-добре можем да приложим прозренията, за да подобрим услугите спрямо нашите клиенти.“

НОВИ УСЛУГИ И ИЗЖИВЯВАНИЯ

„Системите ни разсъждават и създават хипотези за това какво може да се случи и най-важното е, че те се учат. Това означава, че колкото повече данни получават системите, толкова по-добри стават. В ръцете на KONE тези технологии ще помогнат на инженерите предварително да разберат кога част от асансьор може да се нуждае от обслужване или замяна чрез активиране на предсказуема поддръжка“, казва Хариет Грийн от IBM.

Като цяло, пътуванията на хората в сградите ще бъдат персонализирани, по-бързи, по-сигурни и по-добри. Поставянето на гъвкава платформа на място означава, че списъкът с потенциални ползи е ограничен само от въображението на клиентите. „Друга бърза победа за мениджърите на сградите е да разберат кои етажи на сграда може да се нуждаят от асансьори, чакащи предварително в определени часове от деня“, добавя Грийн.

ОТВАРЯНЕ НА НОВИ ВРАТИ ЗА КЛИЕНТИТЕ

Способността за разрешаване на потенциални проблеми още преди да се случат е една от областите, в които ще влязат в действие нови видове предсказуеми услуги. Но това е само началото, казва Коскелин, докато очертава други въпроси, които клиентите започват да задават.

„Жилищните сгради са заключени за дълги периоди от време. Но като живущ, ако очаквате да бъде доставен пакет, можете ли да отваряте дистанционно вратата на шофьор на доставка или да му осигурите достъп до определена стая в дома си?“, казва той.

Благодарение на партньорството с IBM, KONE планира да насърчи огромна екосистема от разработчици, като отвори приложни програмни интерфейси (API), което означава, че могат да бъдат изградени нови приложения и да бъдат свързани различни видове оборудване и услуги – така се създава по-плавен, по-безопасен и по-персонализиран човекопоток за потребителите на сградите.

„Бизнес партньор на KONE може да разработи приложение за общности от потребители, позволяващо на хората да заявяват предварително асансьори по време на най-натоварените часове на деня“, обяснява Грийн. „Персоналът на ресторант може да бъде предупреден, когато има голям брой хора, насочващи се натам, което ще му позволи да се подготви за повече посетители. Мениджърите на сгради могат да оптимизират своите планове за действие за евакуация по време на извънредни ситуации“, добавя тя.

Очаква се това партньорство да трансформира оперативните и технологичните възможности на KONE през следващите няколко години, което ще подобри потока на градския живот в целия свят.

Споделете тази страница