WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

United States

Go to your suggested website

Back to top

СПАСИТЕЛНАТА ВРЪЗКА НА МАДРИД

Когато една връзка продължава 15 години, химията трябва да е правилна. Партньорството на KONE с Метро де Мадрид осигурява плавно возене за три милиона ежедневно пътуващи хора в испанската столица.

Описание

Открито през 1919 г., Метро де Мадрид поддържа града в ритъм, като обслужва 47 милиона пътници всеки месец, от 6:00 ч. сутринта до 1:30 ч. през нощта. Обхващайки 293 километра и 300 станции, метрото е осмото най-дълго в света и бързото му разширяване през последните две десетилетия го поставя сред най-бързо развиващите се железопътни мрежи в света.

  • #Асансьор
  • #Европа
  • #Ескалатор & Пътека
  • #Летище & Транзитен център
  • #Ново оборудване
  • #Сервизна поддръжка

Факти за сградата

  • Година на завършване: 2007 г.; поддръжката продължава
  • Поток: 3 милиона пътници дневно
  • Обхват: 13 линии, обслужващи 300 станции
  • Собственик: Метро де Мадрид
  • Управление на собствеността: Метро де Мадрид

Решения на KONE

  • 334 нови ескалатора KONE; KONE поддържа общо 174 ескалатора за Метро де Мадрид.
  • 122 нови асансьора KONE; KONE поддържа общо 355 асансьора за Метро де Мадрид
  • KONE Care™ Maintenance Service
ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАРЕШЕНИЯ
  • Да предоставим ефективни и надеждни решения за асансьори и ескалатори по време на бързото разширяване на метро мрежата в Мадрид
  • Да помогнем на метрото непрекъснато да подобрява наличието на оборудване и да предлага на пътуващите възможно най-доброто потребителско преживяване
  • KONE достави 334 нови ескалатора и 122 нови асансьора за разширяването на метрото и извърши обширни модернизации и ремонти
  • Екип на KONE предоставя специализирана поддръжка и бързо обслужване на повиквания в опит да подобри преживяването на пътуващите

Споделете тази страница